Once more with feeling la Webstock 2016

In ultimii ani m-am gandit serios daca are sens sa merg la evenimente SM in calitate de cinefil. Let’s face it. Blogurile cinefile reprezinta o nisa mica, foarte putin exploatata, etern ciuca razboaielor dintre formatorii de opinie si nu numai. Cu toate ca activez in zona SM/PR/Marketing – pentru ca … job, deal with it – de multe ori prefer sa stau deoparte atunci cand incepe cate o galceava online. De ce? Foarte simplu. Oricat tam-tam se face in zona cinefila, dincolo de rafuieli, orice initiativa incepe cu eterna intrebare: likes, shares, unici. Putini sunt cei din nisa noastra pot sa pretinda sa fie tratati asemeni unui blogger generalist atunci cand nu ai cu ce.

De unde si utilitatea participarii la evenimente de tipul Webstock. Macar din curiozitatea de a vedea ce mai e nou in bransa si pentru a vedea cum se pot aplica anumite strategii si pe nisa cinefila, cea mult incercata si etern hulita. 

De cateva zile am observat ca au inceput sa rasara articolele tematice si postarile “cu cine ma vad la Webstock?” and that’s very nice. Come Hell or High Water – by the way, daca n-ati vazut filmul asta sa va duceti sa-l vedeti pentru ca merita banii dati pe bilet si poate aveti noroc si-n sala de cinema nu aveti parte de publicul de mall, cel fara cei 7 ani de acasa – ma duc si eu la Webstock. S-au aliniat planetele si nu ma vad in situatia de a anula cererea si sa-mi vad de taskuri. 

Webstock este la a 9-a editie si pe 30 septembrie va fi transmis live – asta daca nu aveti cum sa ajungeti la JW Marriott. M-am uitat pe lista participantilor la conferinte si sunt curioasa cum si ce se va discuta la How to Vlog – ’cause why not, tot am avut cateva tentative pe zona asta.

index-768x403

La Webstock se dau si premii. Pe langa personalitatea anului se vor acorda premii pentru aplicatii pentru mobil, best brand on Instagram, Special Projects ca sa enumar my personal curiosities.

Pe parcusul evenimentului o sa va tin la curent cu ce se va intampla la fata locului, beyond the networking si eterna poza cu badge-ul si cafeluta de dimineata – macar stim ca unele lucruri sunt nemuritoare si de efect, like pozele cu pisici aducatoare de mii de like-uri. 

Webstock este un eveniment organizat de Evensys si Vodafone in colaborare cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen si Siviero Maria.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *