[Review] Love By Design (2014)

distributia: Giulia Nahmany, Jane Seymour, David Oakes, Ela Prodan, David Lipper, David Lipper, Manuela Ciucur
regizor: Michael Damian

Daniella Luca, o romanca venita sa studieze la New York ajunge un redactor de moda pentru revista Beguille. Aparent tanara are tot ce si-ar putea dori, o slujba de vis, talent, sansa de a se afirma dar totul se naruie atunci cand sefa ei ii fura o idee. Danielle isi pierde job-ul si se intoarce acasa, in Romania unde is redescopera pasiunea pentru design vestimentar.

Ce avem noi aici?

Unele filme au darul sa-ti ofere o stare excelenta in timpul si dupa ce le-ai vazut. ”Love By Design” este un astfel de film. O poveste de viata despre momentele cand esti obligat sa o iei de la zero, sa te ridici dupa ce ai fost trantit la pamant, sa-ti stergi lacrimile si sa mergi mai departe. Nu este usor dar ca sa fi fericit nu ai nevoie de mult. O familie iubitoare, prieteni de nadejde, incredere in fortele proprii, o mancare buna si dorinta de a arata de ce esti in stare.

love-by-design-378377l

“Love By Design” aduce ceva in plus. Un film in care Romania este prezentata asa cum merita, o tara primitoare, frumoasa, cu oameni simpatici si dezinvolti. De multe ori am admirat cum de exemplu britanicii stiu sa-si puna in valoare traditiile si orasele. Nu exista serial sau film in care sa nu vedem London Bridge, Big Ben, Oxford Street sau The London Eye. Tine de talentul de a promova tara, de a face o reclama pozitiva. Giulia Nahmany si Michael Damien fac exact acelasi lucru pentru Romania. Avem locatii de vis, filmari panoramice. Dintr-o data nu ne mai simtim prost ca in general in unele filme se arata exclusiv partile negative. Avem nevoie de filme care sa ne puna in valoare iar ”Love By Design” este un astfel de film.

love-by-design-338314l (1)

Distributia internationala nu face nota discordanta cu actorii romani. Intre Giulia Nahmany, Ela Prodan si Manuela Ciucur este o chimie extraordinara, Danielle, Sofia si Luiza fiind sarea si piperul acestui film. David Oakes, actorul de care ne-am indragostit in serialul ”Borgia” intr-un rol clasic de barbat fatal dar cu suflet, devine un personaj de care ne putem atasa nu doar datorita aspectului fizic. O recunoastem fara urme de regret, actorii britanici au carisma, au un look scos din revistele de moda si cand vine vorba de actorie RADA si LAMBA demonstreaza de ce sunt institutii de varf. Nici actorii nostri nu stau pe tusa.

Giulia Nahmany debuteaza cu dreptul in actorie cu un rol care ii vine ca o manusa. Danielle este tot ce vrem de la o leading lady in comediile romantice. Are atitudine, are umor, are ambitie, este sensibila si ne incanta in fiecare scena. Daca exista un trial by fire, Giulia l-a trecut cu brio jucand alaturi de Jane Seymour, David Oakes si David Lipper.

love-by-design-645738l

”Love By Design” este tot ce am dori sa vedem intr-un film de comedie. Povestea Daniellei este una la care putem rezona si lectia oferita este una simpla dar eficienta: ”never, ever, let anyone tell you what you can and can’t do. Prove the cynics wrong. Pity them for they have no imagination. The sky’s the limit. Your sky. Your limit. Now. Let’s dance”. OK, Tom Hiddleston dixit.

Edge and Back: 8/10

4 thoughts on “[Review] Love By Design (2014)