[Review] Lucifer – Unde este Prințul Întunericului? (S01E03)

Chiar așa: unde este Prințul Întunericului? Și nu ne referim unde anume se află fizic Diavolul, ci ce s-a întâmplat cu personalitatea sa. Deja ne-am obișnuit cu felul arogant de-a fi al lui Lucifer, precum și interesul său profund pentru polițista Chloe, însă totul începe să devină fad.

Ca și în episoadele precedente, Lucifer participă la o investigație a unei crime alături de Chloe, nu din ideea de a ajuta oamenii, ci pentru a vedea exact de ce frumoasa polițitstă este imună la șarmul său. Dar deja acest lucru începe să devină plictisitor, ceea ce nu este un plus pentru acest serial. Cu siguranță nu ne așteptăm ca regizorul să scoată la iveală tot ce e rău din Lucifer, dar vorbim aici despre însăși Răul suprem, care ar trebui să înceapă să-și arate adevărata față. Clar nu ne putem aștepta la scene brutale, hardcore sau ceva similar, dar e timpul ca Lucifer să arunce din când în când câte o pastilă demonică în scenele serialului.

Dat fiind amalgamul de seriale din ziua de astăzi, a captiva publicul încă din primele scene sau episoade putem spune că e crucial pentru un serial. Ideea în sine pe care o oferă serialul Lucifer, aceea a Îngerului Căzut ce se coboară pe Pământ pentru o vacanță este una destul de interesantă, însă regizorul trebuie să pipereze întreaga acțiune cumva. Deja relația lui Lucifer cu Chloe este înțeleasă încă din episodul Pilot, deci regizorul ar trebui să aducă ceva nou în această privință în episoadele apropiate.

LUCIFER: L-R: Tom Ellis and guest star Redaric Williams in the ÒThe Would-Be Prince of DarknessÓ episode of LUCIFER airing Monday, Feb. 8 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. ©2016 Fox Broadcasting Co. CR: FOX

Tom Kapinos, regizorul, a făcut o treabă chiar bună cu Californication (2007) și același lucru, dacă nu chiar ceva mai bun, am vrea să vedem și la Lucifer. Kapinos a conturat personajul lui Lucifer mai mult decât bine: șarmant, arogant, seducător și viclean sunt cuvintele care-l descriu cel mai bine pe Lucifer. Ca să nu mai menționăm de aspectul fizic. Însă totul se rezumă doar la aceasta. Personajul principal este, momentan, principala cheie care merită atenție din întreg serialul. Acțiunea este de la mediocră spre plictisitoare și neinteresantă.

Dialogurile pe care le are Lucifer cu oricare personaj din serial sunt aceleași mereu: fie ”victimele” sunt puse să-și spună dorințele cele mai ascunse, fie există un favor pe care acestea îl doresc de la Diavol. Nici chiar în dialoguri nu găsim acel ceva care te-ar ține țintuit în fața serialului pentru a-l urmări.

Am uitat să menționăm că și episodul trei are aceeași poveste ca și precedentele: o crimă, Lucifer și Chloe caută vinovatul, Maze îl cicălește pe Lucifer mai ceva ca o dădacă, Lucifer are ședințe în mod repetat cu psiholoaga nimfomană și tot așa.

De aceea putem spune că acțiunea și povestea din Lucifer plictisesc deopotrivă. Sperăm la o revenire din partea lui Kapinos în ceea ce privește serialul și în episoadele ce urmează să vedem mai mult din Lucifer cel din Iad, decât Lucifer cel din L.A.